Wednesday 19 December 2018

mungkin aku bukan yang terbaik dan kamu bukan yang terindah bagiku

Dulu kau kata diriku paling kau sayang..
kaki ku ini kau xpernah jijik..
diriku seorang yang kau ingin nikahi walaupun xdpt nikahi

Tapi kini kau dalam pelukan orang lain
kau kata kau nak sambung zuriatmu..kau mahu menikahi juga
kau kata kau xpernah suka dia..tapi aku tahu aku jauh dari mu.. dia yang paling dekat dengan mu.. yang selalu didepanmu.. awal kerjamu..ada yang berikanmu sarapan.. wish morning,hppy lunch,and good night. dia sering xprnah putus asa mendapatkanmu. aku yang jauh darimu yang terleka bz mngejar cita2, igtkn dirimu setia. salah sangkaan ku, aku redho dan terpaksa lepaskan mu. selang beberapa kau bertunang, pedihnya hati ku..Allah sahaja tau. xpernah ke kau kasihani aku. xpernah ke sedetik kau rasai apa yang aku rasai. xpernah ke seketika kau selami hatiku,


mungkin aku bukan yang terbaik dan kamu bukan yang terindah bagiku


terima kasih hadiri dalam hidupku pada mac 2011 sehingga jan 2018. tahniah telah menjadi suami yang sah pada dia yang ada selalu didepanmu..officemate mu,

mungkin ini bahagian dalam hidupku.....bhgian dlm dunia yang aku xdpt menikahi,,,,,tidak dpt merasa melahirkan zuriat......dan hidup berkeluarga.....

mungkin jua Allah nk gantikan ku yang lebih terindah...... Ya Allah gantikan kesakitan keperitan ku ini dengan kerjaya rezeki melimpah ruah bgaikan air terjun dan lautan samudera yang dapat ku berikan bahagia kerjaya ku ini bersama org yg susah dan memerlukan..


Alhamdulilah.....hidup ku kini dari pagi hingga ke pagi sibuk dengan kerjaya dunia dan tidak lupa juga kerjaya Akhiratku... zikir,taklim,alquran,alssunnah,puasa sunat isnin khamis,manzil,tahajud dan bantu org ramai selain dari bersedekah. mungkin dengan ini adalah yang terindah dan bahagia ku.


ceritaku hanya Allah je ketahui.sekecil kuman,dan sebesar zarah... ^_^



coretan gila dari tingtong mlm .. jangan tangisi benda dah berlalu,,walaupun air mata dh keluar, waduuh,,hahhaha

No comments:

Post a Comment